Információk

Információk

Vevőink, regisztráció:

Az SBI-Pannon Kft (mint eladó) az általa üzemeltetett webáruházban európai vezető gyártók magyarországi forgalomba hozott minőségi termékeinek nagykereskedelmi forgalmazását végzi. Az ipari gépek és berendezések, valamint higiéniai és munkavédelmi termékek fő vásárlóköre a cég üzleti partnerei.

Regisztráció: Azon üzleti partnereinknek, lakossági vásárlóinknak ajánljuk, akik többször szeretnének webáruházunkon keresztül vásárolni. Regisztráció esetén a rendszer megjegyzi a személyes és szállítási adatokat, így azt nem kell minden vásárláskor újra megadni. Viszonteladó, kivitelező üzleti partnereink regisztrációja elengedhetetlen, mert ez ad lehetőséget a kedvezményeik beállításához.

Regisztráció során választási lehetőség van cég és magánszemély regisztrációjára. Mindkét esetben a *-gal jelzett mezők kitöltése kötelező.

Regisztrált ügyfeleink a BELÉPÉS menüt választva e-mail címük és jelszavuk megadásával léphetnek be rendelési rendszerünkbe. Amennyiben elfelejtették jelszavukat, itt igényelhetnek új jelszót is, melyet válasz e-mailünk során megadott linkre kattintva újra megadhatnak.

Természetesen kiszolgáljuk a lakossági megkereséseket is, részükre a regisztráció nem feltétele a vásárlásnak, ők elküldhetik vásárlási igényüket regisztráció nélkül is, megadva a megrendelés teljesítéséhez szükséges legfontosabb adatokat.

Vásárlás menete:


Regisztrált ügyfeleink a BELÉPÉS menüpontot választva kezdhetik meg a vásárlást.

A vásárló a megrendelni kívánt termékeket a kosárban gyűjti össze.

A vásárolni kívánt terméknél be kell jelölni a kért mennyiséget, majd a kosárba mezőre kattintva a termék a kosárba kerül. A kosár tartalmát, a megrendelni kívánt termékek összértékét a KOSÁR menüpontra kattintva lehet ellenőrizni, illetve bármikor módosítani, törölni.

A vásárló a tovább gomb megnyomásával lép a SZÁLLÍTÁSI MÓD menüpontra, ahol választható személyes átvétel, illetve kiszállítás. Kiszállítás kérése esetén 20.000.-Ft+Áfa Ft vásárlási értékig 1.900.- Ft+Áfa szállítási költséget, 20.001.- Ft+Áfa és 40.000.- Ft+Áfa vásárlási érték között 1.300.- Ft+Áfa szállítási költséget számolunk fel. Bruttó 40.001.-Ft+Áfa feletti rendelés estén a kiszállítás ingyenes.

A kért átvételi mód kiválasztása után a tovább mezőre kattintva jutunk a FIZETÉSI MÓD menüpontra. Mindkét áru átvételi mód esetén készpénzes fizetés, illetve előre utalással történő számlarendezés is lehetséges.

Előre utalás esetén 2 % skontó kedvezményt tudunk biztosítani.

A fizetési mód megadása után, a tovább gomb megnyomásával a SZEMÉLYES ADATOK menü pontban a regisztráció nélküli vásárlóinknak kell megadni az összes, szállításhoz elengedhetetlenül szükséges adataikat.

A megrendelés véglegesítéséhez szükséges a felhasználási feltételek elolvasása után a mellette lévő dobozka bejelölésével a szerződési feltételeink elfogadása, illetve az ellenőrző kód megadása.

Megrendelés menete:

A webáruházunkban szereplő árak, képek és információk csupán tájékoztató jellegűek és nem minősülnek konkrét ajánlattételnek! A feltüntetett árak ugyanakkor tartalmazzák a csomagolás és az esetleges utánvét költségeit is.

Az elküldött megrendelésre azonnal automatikus választ küldünk, melyben feltüntetésre kerül a megrendelés részletezése, illetve az Önök által megadott szállítási adatok. Kérjük az adatokat ellenőrizni és esetleges téves adatok megadása esetén az SBI-Pannon Kft-t 24 órán belül értesíteni. A megadott adatok helyességéért minden esetben a vásárló felelős!

A megrendelés feldolgozása során az eladó e-mailben vagy telefonon keresheti meg a vásárlót a teljesítés feltételeinek egyeztetése érdekében.

A megrendelésekről minden esetben visszaigazolás készül 2 munkanapon belül, mely tartalmazza a megrendelt áru/k pontos megnevezését, árát, esetleges kedvezményt, illetve a szállítási határidő megadását.

A megrendelés ezen visszaigazolás elküldésével válik mindkét fél részéről elfogadottnak.

Szállítás:

A webáruházban szereplő termékek szállítási ideje eltérő, a pillanatnyi raktárkészlet és a rendelés beérkezési idejének függvényében, illetve egyedi termékek esetén a gyártó szállítási visszaigazolása szerint.

A kiszállítás kizárólag Magyarország területén, a Magyar Posta futárszolgálatával munkanapokon 8:00-17:00 óra között bármely időszakban történhet, így célszerű olyan szállítási címet megadni, ahol az átvevő személy egész nap elérhető.

A csomag házhoz szállításának pontos árát rendszerünk minden esetben kijelzi a vásárlás folyamán!

Sikertelen kézbesítés esetén az áru a kézbesítő által hátrahagyott csomagértesítővel a Posta által megadott hivatalban és időpontban vehető át.

A vásárló köteles a küldeményt az átvételkor tételesen ellenőrizni és a hiánytalan teljesítést az átvételi elismervény vagy számla átvételével nyugtázni. Ezt követően az eladónak nem áll módjában a vásárló hiányosságra, sérülésre vonatkozó reklamációját elfogadni.

Ha a csomag az átvételkor sérült, akkor a vásárló köteles jegyzőkönyvet felvetetni a kézbesítővel vagy átadóval, és a küldeményt eladó költségére visszaküldeni. Ennek elmulasztása a vásárló későbbi mennyiségi és minőségi reklamációinak elutasítását vonja maga után.

Vásárló kötelezettséget vállal arra, hogy gondoskodik az áru átvételéről. Amennyiben az áru kézbesítése a vásárló hibájából hiúsul meg (nem gondoskodik az árunak a megjelölt időben történő átvételéről), akkor köteles az eladó ezzel összefüggő többletköltségét (pl. áru visszaszállítása, újbóli kiszállítása, stb.) megtéríteni.

Fizetési módok:

A fizetés történhet készpénzzel (a csomag átvételekor), illetve előreutalással, előlegszámla alapján. Előreutalás esetén a csomagot a teljes vételár beérkezését követően tudjuk postázni.

A termék személyes átvétele esetén a vásárló a vételárat készpénzben köteles kiegyenlíteni a termék átvételekor számla ellenében.

A termék átvételét megelőző banki átutalással (ez egy normál banki átutalás, az eladó által e-mailben megküldött bekérő alapján). Ebben az esetben a termék vásárló részére fenntartása, annak kiszállítására csak azt követően kerül sor, hogy annak ellenértéke megérkezett az eladó bankszámlájára.

Az eladó az áru tulajdonjogát a teljes vételár megfizetéséig fenntartja. Az áru tulajdonjoga a teljes vételár megfizetésével száll át a vásárlóra.

Elállás joga:

17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet a távollevők között kötött szerződésekről
A webáruház igénybevételével történő vásárlás távollévők között kötött szerződésnek minősül, amelyre a távollévők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet rendelkezései az irányadóak.
A megrendelő a szerződéstől nyolc munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az elállás érvényes, amennyiben a vásárló a nyilatkozatát a nyolcadik munkanapig megteszi. Az értékesítő köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni.
A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezen felül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő. Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!
A fogyasztó az elállási jogát írásban, az értékesítő székhelyére címezett levélben érvényesítheti. Elállás esetén a fogyasztó az elállási nyilatkozat mellett a termékről kapott számlát is köteles visszaküldeni. Az elállás a szerződést felbontja, azaz a szerződés a megkötésének időpontjára visszamenő hatállyal szűnik meg, amely esetben a Feleket az eredeti állapot helyreállításának kötelezettsége terheli. Elállás esetén a visszaküldött árut az értékesítő jogosult szemléztetni, amelyről jegyzőkönyvet vesz fel.

Garancia:

HIVATALOS MAGYARORSZÁGI GARANCIA a vásárolt termékhez.

Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról a 151/2003. (IX.22.) Korm. rendelet rendelkezik.
Termékeinket a Magyarországon érvényben lévő jótállásra vonatkozó szabályoknak megfelelően forgalmazzuk!

Az SBI Kft. az általa értékesített árukat minden esetben – a gyártó, illetve az első forgalomba hozó által biztosított – a hazai szabványoknak és kereskedelmi előírásoknak megfelelő minőségben szállítja. De mivel semmilyen joggal, felhatalmazással és technikai feltétellel nem rendelkezik, hogy minden egyes termék minőségét megvizsgálja, ezért áthárít minden olyan felelősséget, ami esetlegesen az általa forgalmazott termékekkel kapcsolatos károkból fakad, különösen abban az esetben, ha a termék rendelkezik a gyártó minőségi, ill. megfelelőségi nyilatkozatával.

Az Ügyfél e tárgykörben igényét csak az SBI Kft. irodájában, kizárólag írásban jelentheti be. Készülékek esetében, garanciális időn belül a készülékeket csak szak szervizben lehet javítani!

Az igény bejelentéshez az Ügyfél köteles bemutatni az eredeti számlát, vagy nyugtát, a garancia/jótállási jegyet (amennyiben az járt az áruhoz), valamint a szavatossági/garanciális problémával érintett árut. A bejelentés költségei - ideértve az áru visszaszállításának költségeit - vonatkozó, külön megállapodás hiányában az Ügyfelet terhelik.

Amennyiben a bevizsgáló szakszerviz állásfoglalása szerint az Ügyfél a részére értékesített termékkel kapcsolatban alaptalanul élt reklamációval, a termék bevizsgálásának költségei az Ügyfelet terhelik, és az SBI Kft. a bevizsgálás költségeit haladéktalanul továbbszámlázza az Ügyfél felé. Amennyiben a kifogás megalapozott, a javítás, ill. kártalanítás a garancia, vagy jótállási jegyben foglaltak szerint történik, minden más esetben a vonatkozó törvények meghatározók.

Az Ügyfél szerinti megalapozatlan reklamáció esetén - a bevizsgálás költségein felül - haladéktalanul köteles megtéríteni az SBI Kft. részére a termék kicserélésével kapcsolatosan felmerült összes költséget, ide értve azt is, hogy amennyiben a bevizsgálásra visszaadott termék eredeti áron nem értékesíthető újra, a különbözetet az Ügyfél köteles megtéríteni az SBI Kft. részére. 

Az általunk forgalmazott termékekhez tehát a garanciát, a gyártók magyarországi importőrei biztosítják Önnek. Így Ön élvezheti a szervizháttér biztonságát és a terméktámogatásokat. Csak ez a fajta garancia biztosítja, hogy szükség esetén, készülékét a lehető legrövidebb időn belül szakszerűen megjavítsák vagy tudjuk újra cserélni, ha a szakszerviz úgy dönt!

A vonatkozó jogszabályok értelmében az általunk forgalmazott új termékre minimum 1 év jótállás kötelező. Az ettől eltérő jótállási időt az érintett termékeknél külön jelöljük! A jótállási idő kezdete a számla és a jótállási jegy dátuma.

Ha a termék az átvételtől számított 3 napon belül meghibásodott, a Megrendelő kívánságára azt azonos típusú új termékre kell kicserélni. Ha cserére nincs lehetőség, a Megrendelő választása szerint a termék visszaszolgáltatásával egyidejűleg a vételárat vissza kell fizetni, vagy a vételár különbözet elszámolása mellett más típusú terméket kell részére kiadni. Ezt a fogyasztó dönti el.

A 3 napos cseregarancia nem a termék azonnali cseréjét jelenti, hanem a termék javítás nélküli cseréjét. Egyes esetekben nem dönthető el azonnal egyértelműen, hogy a termék valóban hibás, vagy sem. Ezekben az esetekben a cseréhez a szakszerviz szakvéleményére van szükség, így jegyzőkönyv ellenében a termék átvételre kerül. Amennyiben a készülék valóban hibás, abban az esetben nem megjavításra kerül, hanem egy új készüléket biztosítunk helyette.

Jótállási igény az alább felsorolt iratok együttes bemutatásával érvényesíthető:

- A cégünk által kiállított jótállási jegy vagy
- A termékhez gyárilag mellékelt GYÁRI GARNCIA JEGY
Ezek részleges vagy teljes hiánya esetén nem tudjuk a jótállási igényt elfogadni!

A garanciális problémával cégünknek behozott készülékeket továbbítjuk a cégünknek garanciális hátteret biztosító vonatkozó beszállítónkhoz, aki intézkedik ezek mielőbbi javíttatásáról a vonatkozó jogszabályok betartása mellett. A garanciális javítások, átvizsgálások átfutási ideje jellemzően 1-2 hét, de a szervizek fenntartják a jogot arra, hogy ez az időtartam indokolt esetben hosszabb is lehet.
Portósan küldött csomagokat nem vesz át Webáruházunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak!

A garanciális visszajuttatás költségeit minden esetben a vásárló állja. Természetesen, ha a visszajuttatást követően kiderül, hogy anyaghibáról, vagy a garanciális feltételek alá eső problémáról van szó, akkor a webáruház utólag megtéríti a szállítás költségét.

Harmadik fél által javított, vagy szakszerűtlen kezelésből, beállításból és a garanciális feltételek alá nem eső problémák esetén a szállítás költségét nincs módunkban megtéríteni.

Adatvédelem:

A regisztráció során megadott adatokat nagyon bizalmasan kezeljük!
A regisztrációhoz szükséges adatokat harmadik személy részére nem adjuk ki.
Adatkezelési alapelveink megegyeznek a hatályos jogszabályokkal.

Vonatkozó jogszabályok:
                1992. évi LXIII. törvény a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról
                1995. évi CXIX. törvény a kutatás és közvetlen üzletszerzés célját szolgáló név- és lakcímadatok kezeléséről
                2001. évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről.

Egyéb rendelkezések:

Eladó jogosult a termékek árát és a szállítási határidőket is megváltoztatni, módosítani.

Adott megrendelésre a megrendeléskor érvényben lévő általános szerződési feltételeket kell alkalmazni.

Ezen feltételektől eltérni csak közös írásbeli megállapodás esetén lehetséges!

Jelen szerződésben nem szabályozott kérdésekben az 1959. évi IV. törvény a Polgári Törvénykönyvről, a  távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II.5.) Korm. rendelet és a kapcsolódó jogszabályok rendelkezéseit kell alkalmazni.

Pécs, 2018.06.11.

SBI-Pannon Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.
7630 Pécs, Edison utca 9.

Kapcsolatfelvétel